تماس و درباره توسن یدک

 

فروشگاه لوازم یدکی توسن یدک بروزترین مرجع تخفیف ها برای فروشگاه های اینترنتی قطعات یدکی خودرو در ایران است و به کمک آن میتوانید از کد تخفیف، جشنواره‌ها، کمپین‌ها، مسابقات، برنامه‌های مربوط به کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور مطلع شوید و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

«ما ایرانی‌ها همیشه عادت داریم موقع خرید از فروشنده تخفیف بگیریم و این کار بهمون حس خوبی میده، و البته که یک خرید به صرفه و ارزون همیشه حال آدمو خوب میکنه. برای همین موقع خرید از فروشگاه های اینترنتی، همیشه دنبال سایت‌های تخفیف‌دار یا کد تخفیف محصولات جدید می‌گردیم. اما مشکل اینجاست که بیشتر وقتها دقیقا زمانی که به یک کد تخفیف نیاز داریم، بهشون دسترسی نداریم یا وقتی پیداش می‌کنیم که تاریخ انقضاشون گذشته. همینطور اطلاع به موقع از همه تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش اینترنتی کار خیلی سخت و وقت‌گیری هست.»

 

در فروشگاه توسن یدک تأمین قطعات و لوازم یدکی از نمایندگان رسمی و بالادستی بازار، قطعات یدکی با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. شفافیت فرآیند خرید، قابل ردیابی بودن سفارش، امکان پرداخت در محل، ارسال سریع و سایر خدمات ما باعث شده تا خدمات مدنظر سریع‌تر و با اطمینان بیشتری نسبت به بازار سنتی در اختیار مشتری نهایی قرار گیرد.

ارائه اطلاعات تخصصی در خصوص خودروها و قطعات مختلف به تفکیک برندهای داخلی و خارجی، از جمله خدماتی است که باعث می‌شود ضمن افزایش دانش فنی در تمام سطوح جامعه، شما خریدهای خود را با اطمینان بالاتر انجام دهید.

در فروشگاه توسن یدک کوشیده ایم بهترین‌ها را به آسان ترین و شفاف‌ترین شکل ممکن ارائه دهیم ولی همواره منتظر شنیدن پیشنهادات شما کاربران عزیز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخش‌های مختلف توسن یدک هستیم.

TOSANYADAK@YAHOO.COM

TOOSANYADAK@GMIL.COM

در صورتیکه لوازم مورد نظر شما در سایت توسن یدک موجود نمی باشد می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید تا از نحوه سفارش کالای مورد نظر آگاه گردید.

04532453001

09149531246